Autor: 021.rs

Novi Sad
21.06.2017.
08:04 > 08:54
Žena stara 77 godina poginula je jutros u 6:20h na pešačkom prelazu kod Merkatora.
  • Jovana

    23.06.2017 10:40
    A dalje?
    Kada će to sopštenje policije?
    Zašto još uvek nemamo informacije o uzroku ove nesreće?
  • aurora

    22.06.2017 22:48
    saobracajni javasluk
    sto se tice medjugradskih autobusa,ekskurzija koji dolaze u novi sad po dozvoli i blagoslovu grada autobuse okrecu gde stignu.ociti primer za to je safarikova ulica i takozvani privremeni terminal.ako neverujete posaljite saobracajnu policiju da se sama uveri o postovanju saobracajnih propisa istih i da napise gradskim ocima kakva je bezbednost gradjana u ovom delu grada.
  • /

    22.06.2017 17:05
    /
    *
    aman vise, pa naravno da sam zvao urgentnu ekipu
    za sve sto smatraju da je drugog i treceg reda sami morate traziti nalog transporta.
    /trebali reci da sam vozio prijatelja da uzme nalog za transport kada se nekom njegovom starom desio mozdani udar/




  • Deeecoooo Decooooo

    22.06.2017 14:43
    ko to tamo GAZI
    Zabraniti prolaz DUNAVPREVOZU kroz nas grad zbog svakodnevnog izazivanja opste opasnosti njihovih bahatih vozaca .
  • *

    22.06.2017 14:07
    //
    Jedno su urgentne ekipe a drugo transportna ekipa.Ni ja nisam do skoro znao kako funkcionišu. Razumem Vaše nezadovoljstvo zbog situacije u kojoj ste bili, ali sa druge strane verujem da ipak postoji i neko objašnjenje za sve to.Ne treba imati averziju prema toj službi zbog ličnog nezadovoljstva i istu prenositi u javnost.Ovde govorimo o nečemu što se juče dogodilo na javnom mestu gde smo bili svedoci.Oni su odradili ša su mogli, da je bar bilo sreće da je žena preživela.
  • /

    22.06.2017 13:56
    /
    @realista odgovorio sam u prethodnom komentaru.

    postoje snimljeni razgovori. pozivi su se odnosili i na svaku promenu stanja pacijenta
  • Realista

    22.06.2017 13:42
    /
    //
    Imao sam iskustva i ja zato sam ovo i rekao.Sem toga očevidac sam jučerašnje situacije.Prioriteti u radu se znaju ali niste u pravu da im prioritet nisu stari ljudi.Nedavno je na pešačkom u gradu oboren stariji bračni par od 80-tak godina, oboje sa težim povredama ali su imali mogućnosti da prežive intervenisale su dve ekipe i zbrinuti su oboje. Ekipa je juče stigla u za to predviđeno vreme, i uradili su šta su mogli.Treba biti realan da je nemoguće da hitna doleti za 2 minuta! Prosečno vreme dolaska za ovakve stvari je uvek veće i ne treba kriviti njih.
  • /

    22.06.2017 13:28
    /
    @#/
    hitna pomoc je na jednom mestu stavila spisak koji slucajevi su im prioritetni tako da nemaju svi istu sansu. za lom+star morate ici po nalog za transport

    urgentno nije htela zbrinuti mog clana porodice sa dva ozbiljna loma a radilo se o penzioneru sa ostvarenim svim pravima.. zavrsilo se smrcu posle 3 nedelje.
    u tom periodu sam je 4 puta vracao na urgentno

    ni zastitnik pacijenata nije reagovao
  • /

    22.06.2017 13:16
    /
    Realista
    ne ismevam je.
    realniji sam od vas po pitanju njihovog rada obzirom da sam nedavno imao iskustvo sa njima

    prioritet im jeste udes ali stari ljudi - nisu

  • *

    22.06.2017 12:35
    /
    # /
    Možda baš zati što se i radi reanimacija "tih problematičnih likova" i jeste pokazatelj veličine hitne službe.Svi imaju podjednako pravo na život bez obzira koliko godina imaju.Ova nesrečna žena da je imala ikakve šanse da preživi bila bi zbrinuta na licu mesta i prevežena do bolnice.Možda bi tamo preminula, da li biste onda optužili Urgentni centar da su oni krivi ili da joj nisu pomogli???
  • Realista

    22.06.2017 09:05
    Prolaznik
    # Prolaznik
    Sramno je da u ovakvoj situaciji Vi ismejavate hitnu službu.Niste se zapitali zašto je ta ista hitna pomoć stigla za 7 min??? Možda je u tih 7 minuta uračunato i vreme prijema poziva, možda zbog iste saobraćajne nekulture građana koji ne znaju da se sklone sa puta i oslobode prolaz vozilu hitne službe koje ide pod rotacijom....treba sagledati situaciju realno sa više strana.Taj neko ko je pritrčao i počeo da radi reanimaciju imao je dobru nameru, ali u ovakvoj situaciji u pitanju je politrauma!!!!Da li ste Vi koji ste merili vreme do dolaska ekipe hitne bili svedok i kada je prethodnog dana povređena osoba iz vatrenog oružja kompletno zbrinuta za 9 min???? Kako biste to ocenili??? Naravno takvi kao Vi mogu imati samo negativni stav prema radu ovakve službe.
  • /

    22.06.2017 08:28
    /
    verovatno su hitnoj rekli da je u pitanju starica zbog cega nisu zurili

    kriminalce ozivljavaju
  • Nenad

    21.06.2017 21:59
    Korumpirana drzava do bola
    Uclanice se u SNS i pustice ga da se brani sa slobode,prodace nekretnine na svoje ime ili clanove svoje porodice,slucaj ce se vuci po sudovima par godina dobice prvu jednu kaznu pa apelacioni pa drugu manju kaznu pa apelacioni pa trecu kaznu pa apelacioni i na kraju nece ni dana zatvora lezati usled zastarelosti slucaja.Sta je bilo sa sinom Zeljka Mitrovica koji je na mesto ubio devojku jos pre 2-3 godine,dokle se stiglo sa sudjenjem,je su li mu oduzeli vozacku ili mali jos uvek vozi?
  • @Mladen

    21.06.2017 17:28
    Pesacka kultura
    Ti i tvoj rodjo ste verovatno bili jedini u Nemackoj koji se dovikuju s prelaza, i potpuno ne obracaju paznju na saobracaj, vozila, prelaze... uopste, druge ljude. Izgleda nije problem u vozacima posebno, nego ovdasnjim ljudima uopste, bili oni vozaci, ili kao u tvom slucaju pesaci.
  • @pedja

    21.06.2017 17:23
    I u tome se od pesaka i biciklista razlikuju kako?
  • Nekom jare

    21.06.2017 17:12
    Dunav prevoz
    Vozaci iz tog preduzeca (barem po Novom Sadu) voze jezivo, a jure gore od onih iz Caribica sto im stoperica odbrojava. Svaki dan vozim Bulevarom i svaki dan neki od njih divlja. Ostali prevoznici (ili vecina njih) voze sporijom trakom, srednjom, a ovi nagule po levoj traci i ne spuataju ispod 70km/h, a ogranicenje je 50. Znate li koliko autobusu od 10t treba da se zaustavi pri toj brzini?
  • deda

    21.06.2017 16:40
    Mladen
    Vozačka kultura .............procitah tvoj komentar i u nedoumici sam, poenta je da su vozaci kulturno stali ili sto si se ti ko zadnja seljana dovikivao preko ulice, mislim stvarno...
  • Svedok

    21.06.2017 15:11
    Da ne bude vise nagadjanja...autobus je celu raskrsnicu prosao kroz crveno svetlo u punoj brzini. Ja sam nekako uspela da se sklonim jer sam bila na pesackom na meni zelenom...a on nije ni video,ni kocio,ni svirao. A zenu je na sledecem pesackom ne udario vec odbacio par metara-i dalje u punoj brzini. Slazem se da nam svima treba saobracajne kulture ali ovo ne sme proci nekaznjeno! Kao baka je garant bila mimo prelaza...na crvenom,pa ima 77 godina. Ne,zena je bila na pesackom na cistom zelenom! Jezivo je bilo!
  • Zvezde Granda

    21.06.2017 15:05
    teror u Smrdiji
    @BezaKonji
    "Pa to je zato sto nisu ni oni rodeni kulturni, "

    Za nas su profesori kulture .
  • dule

    21.06.2017 14:31
    Mladen 21.06.2017 • 11:42
    Vozačka kultura
    Bio sam u Nemačkoj i zastao sam na ivici trotoara dovikujući nešto mom rođaku prekoputa. Svi su stali i rukom mi davali znak da mogu preći iako nije bio pešački prelaz.



    Bio moj kolega u Parizu pre 6–7 godina. Upozorili su ga, ali opet mu žena umalo nastradala – naime vozači ne mare mnogo za peačke prelaze. Nego dobro da gledaš kad prelaziš.

    I šta ćemo sad?
  • dzo

    21.06.2017 14:01
    Nema tu crveno/zeleno, prelaz jeste nije.. To se regulise ogradom, pozornicima, kaznama. Nema niko pravo da gazi i ubija ljude zbog toga. Niko.
  • Vojvosadjan

    21.06.2017 13:10
    Pre nego sto komentarisete procitajte vest.. autobus je Dunavtursov i nema veze ni sa GSP a jos manje s Novim Sadom. Btw, na istom tom bulevaru samo 100 metara niza tacnije kod limanske pijace, gospodje preko 60-70 godina mi redovno izlecu van pesackog sa sve kolicima za pijacu iako isti imaju na nekih 20-30 metara nize. Zene mi je iskreno zao ali jedno je evidentno, ne postoji osnovna kultura u saobracaju, kako vozaca tako i pesaka.
  • BezaKonji

    21.06.2017 12:52
    @putnik
    Pa to je zato sto nisu ni oni rodeni kulturni, vec su kazne velike i zakon se sprovodi na ulici.
    Pa ako hoces da divljas, ima i da platis.

    Kod nas bi se budzet napunio samo od saobracajnih i parking kazni iz Novog Sada.
    Ali, ko ce to jos da radi?

    pd bakice
  • Realista

    21.06.2017 12:23
    Ladno
    Pa ti idi u Segedin
  • Несрећа

    21.06.2017 12:15
    Пажљиво читај вест
    @маркеђани Није био аутобус ГСП, не користите несрећу за обрачуне.
  • Cghbj

    21.06.2017 12:03
    Ne samo u Segedinu...u svim normalnim zemljama je tako...pešak se maksimalno poštuje. Ali isto tako 95% ljudi nikad ne pređe mimo zebre ili semafora kao kod nas, i to se neće promeniti gotovo nikad, dok se praktični zakoni ne uvedu i ne počnu primenjivati, ali to.opet povlači ovu nazovimo vlast tj krimose kojima odgovara autokratska anarhija. Na tvu imate svoga Boga kojem se molite, a iznutra sve trulo ko poslednji stadijum karijesa
  • Mladen

    21.06.2017 11:42
    Vozačka kultura
    Bio sam u Nemačkoj i zastao sam na ivici trotoara dovikujući nešto mom rođaku prekoputa. Svi su stali i rukom mi davali znak da mogu preći iako nije bio pešački prelaz.
  • Joca

    21.06.2017 11:33
    prioriteti
    Kod Futoske pijace policija je postavljena na dva mesta vec 40 godina,kod Merkatora ih nema ni u snovima. Dali moze da se promeni praksa saobracajne policije , da ih vidimo gde su stvarno potrebni da pomognu ali i preventivno da deluju. Neka stoje na trotoaru u hladu ali neka su tu.Donecemo im i osvezenje ali da ih vec jednom vidimo.
  • Novosadjan

    21.06.2017 11:31
    Dunav turs
    Vozaci su im vise nego bahati. Voze kao nenormalni. Ja stalni imam problema sa bjima tokom voznje jer kupe putnike po celom gradu iako je to zabranjeno a da ne pricam kako voze po auto putu...
  • Putnik

    21.06.2017 11:15
    @маркеђани
    Svakodnevno se vozim gradskim busom, na više linija. U poslednje vreme su pozapošljavali velik broj novih uglavnom mladih vozača, pošto su ih isto tako brojni iskusni vozači napustili. Među tim novim vozačima ima poprilično bahatih i nekulturnih. GSP ozbiljno mora poraditi na tome.
  • Saobracaj

    21.06.2017 11:06
    Izvestaj ce biti da bas u tom momentu nijedna kamera nije radila, a baka ce biti kriva zato sto je prelazila ulicu...
  • Zoki021

    21.06.2017 11:04
    policija
    A gde je policija da snima ko prekorači brzinu?
  • A.

    21.06.2017 10:34
    Autobusi non stop idu na crveno, i kada vide pešaka gaze i očekuju da on trči ispred njih i još se smeju.
  • Zoja

    21.06.2017 10:29
    Granny killer bus. Dobrodosli u NS grad korupcije, idiota i bako-ubica! ej grad kulture hahaha
  • ZdravkoNS

    21.06.2017 10:23
    Semafori
    Postoje kamere naravno, i utvrdiće se šta se desilo.

    Ali moram da napomenem na nešto što se i meni desilo jednom prilikom.
    Idem sa Petrovaradinskog mosta u pravcu centra i semafor ne radi, logično pomislim crko, ok, držim se znakova prvenstva i propuštam pešake, jer je prelaz na semaforu u tom slučaju kao i svaki drugi pešački prelaz. Kad ne lezi vraže.....pečacima svetli zeleno, a ipade da je crklo samo crveno iz pravca mosta. Jedan komentator je naveo situaciju sa vozačem GSP-a, i nazvao ga manijakom, ali ne treba zaboraviti da moguće da nije radilo crveno, a on se vozio po znakovima, a ne prema semaforu. Na bulevaru je to mnogo bezbednije(semafor i sa leve i sa desne strane), tako da u ovom nesrećnom slučaju će vrlo brzo biti jasno sve.
  • putnik

    21.06.2017 10:11
    Skoro sam bio u Segedinu i video koliko smo daleko od bilo kakve kulture u saobracaju . Tamo niko ne juri svi voze polako svako je uvidjavan prema drugom sve je kulturno i bez nervoze pravo uzivanje . Ovo kod nas je deveti krug pakla.
  • Prolaznik

    21.06.2017 10:05
    Hitne službe
    Jutros sam prošao kolima pored mesta gde se desio udes i pokupio koleginicu da bi nastavili dalje do posla.

    Rekla mi je da je momak/čovek odmah pritrčao i počeo sa reanimacijom, ali i da se nesreća desila pre 7 minuta, a i dalje hitne pomoći nije bilo....

    "Portparolka Hitne pomoći, doktorka Mirjana Bursać je za 021.rs izjavila da je lekarska ekipa na licu mesta mogla samo da konstatuje smrt."
    Gde me nimalo ne iznenađuje ova rečenica... tužno....
  • Samo gledam

    21.06.2017 09:55
    Kad ono
    A, eto, baš tada kamere nisu radile, pa čovek je profesionalac, pa, eto nemojte mu uzimati hleb kojim hrani decu, pa eto, ionako je imala 77, naživela se... a možda je upravo on neku porodicu sa bebom ostavio bez bakine penzije.
    Nemojte ni sekunda sumnjati, blokirana je penzija još pre sat vremena.
    Tu odjednom sve savršeno funkcioniše, Švajcarci bi nam pozavideli.
  • pedja

    21.06.2017 09:54
    Zasto su vozaci u ovom gradu toliko agresivni , bahati i bezobrazni ?
  • Pažnja

    21.06.2017 09:52
    Bez da branim vozača autobsa ako je prošao kroz crveno, ali...
    Čak i ako jeste prošao kroz crveno opet postoji ona granica sigurnosti za pešake i sigurno baki nije bilo upaljeno zeleno svetlo. Ukoliko ipak pešacima jeste bilo zeleno onda je vozač busa potpuni i kompletni idiot, ne verujem da je baš kroz takvo crveno proletao sa sve autobusom...

    Verovatno je krivica obostrana.

    Na činjenicu da se kod nas katastrofalno vozi, malo kažnjava i puno gine se ovog puta ne bih osvrtao jer je svalkom učesniku u saobraćaju jasno da policija ne radi svoj posao. Kako se vozi se zapravo malo gine...
  • маркеђани

    21.06.2017 09:44
    Пре једно пар недеља стојим у колима на црвеном код Меркура на Детелинари. Пали се зелено, ауто испред мене и комби у траци поред крећу, кад испред њих из правца стадиона великом брзином пролази дугачки бус ГСП-а на црвено. Буквално пола метра је фалило да их однесе. И ником ништа. Та будала и даље вози грађане...
  • radnik jutanji

    21.06.2017 09:38
    Bar ta raskrsnica ima kamera bar komada 4-5 , tako da ostavite se nagadjanja ako niste bili tamo i bas videli. Nesto mi govori da profesionalni vozac ne bi tek tako prolazio na crveno. mada kakvih bolida za volanom ima sve je moguce... Zao mi bake, grozno je izgledao prizor jutros ...
    Nayalost na toj raskrinici ljudi kada sa druge strane bulevara vide bus za kamneicu , polude , trce pretrcavaju ukoso prelaze ... nista ne prejudiciram smao kazem
  • No name

    21.06.2017 09:25
    Postoje kamere koje će to utvrditi!!!
  • Emili

    21.06.2017 09:12
    Vozac
    Vozac je prosao kroz cisto crveno svetlo
  • Kad imaš 77

    21.06.2017 09:12
    Skrivanje
    Već znamo kakav će biti zvanični izveštaj policije.
  • svedok

    21.06.2017 08:48
    svedok
    Juce sam video tog autobusa, prolazio je kroz crveno na Bulevaru Oslobodjenja!!!! protutnjao je ladno kroz Bulevar jedno 80-90 km/h!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna